مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 05:102023-07-04اقتصادي

رتبه سوم گیلان در تولید مرغ/ جلوی گرانفروشی را می گیریم


رییس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته از رتبه پنجم تولید مرغ در کشور به رتبه سوم رسیدیم، گفت: روزانه 530 تا 550 تن مرغ گرم در گیلان تولید می شود.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته از رتبه پنجم تولید مرغ در کشور به رتبه سوم رسیدیم، گفت: روزانه 530 تا 550 تن مرغ گرم در گیلان تولید می شود.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، یکی از فعالیت های مهم حوزه کشاورزی و دامپروری در استان گیلان را صنعت طیور دانست و اظهار کرد: با توجه به مزیت های گیلان، سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفته و سال گذشته از رتبه پنجم تولید مرغ در کشور به رتبه سوم رسیدیم.

وی رویکرد جهاد کشاورزی را حمایت از سرمایه گذاران در این صنعت دانست و افزود: مرغ پروتیینی استراتژیک بوده و سهم زیادی در سفره مردم ایران دارد لذا از این صنعت مهم و سرمایه گذاری های آن شامل پرورش مرغ تخم گذار، اجداد و مادر و کشتارگاه ها حمایت می کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به سهم 75 درصدی فعالیت های زنجیره طیور، اضافه کرد: برنامه ریزی برای جوجه ریزی و کشتار و توزیع در بازار به صورت منسجم انجام می شود و جای نگرانی نیست.

محمدی، از تولید روزانه 530 تا 550 تن مرغ گرم در گیلان خبر داد و گفت: حدود 290 تن در داخل استان توزیع می شود و مابقی را به سایر استان ها از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم گیلان در تولید مرغ/ جلوی گرانفروشی را می گیریم

رتبه سوم گیلان در تولید مرغ/ جلوی گرانفروشی را می گیریم